Garderobrensning!

2010-10-03 @ 22:51:02
Jag har garderobrensning för en gångs skull, då jag har en massa kläder som inte får plats!
Till min stora förvåning så fann jag en massa helt nya grejer som jag har köpt, hängt in och sen glömt bort att jag har.
Bland annat en ljusgrå kavaj från Gina Tricot i storlek. 36 med blå/vitt smalrandigt foder inuti och med uppvikta armar, en knapp och två fickor på. Skit fin och helt oanvänd!
Köpte den för 399kr men säljer den nu för 300kr
.






Hittade även ett par helt nya skor som jag beställde i H&M förra året som aldrig är använda eftersom dom inte passade mina fötter.  Köpte dom för 399kr men säljer dom nu för 300kr.

 

 

 

Sen har jag även en hel hög med Lacoste linnen som är köpta i Thailand 2009 som är helt nya. Jag har själv ett par stycken som jag använderoch dom är jätte sköna och med brottarrygg. Perfekta för att träna i! Dom jag säljer kan jag inte ha, men märkte de först efter att jag hade köpt dom eftersom det inte gick att prova dom där jag köpte dom.
20kr styck.
Det finns dom färgerna som är på bilden, men det finns även ett hel vitt. Linnet med Heidi Klum finns inte kvar.

 

 

 

Säljer även en jacka, som är använd en gång. Den är i storlek M och kommer från Vero Moda och är militärgrön färg. Jätte snygg, lagom tuff jacka att ha nu till hösten.
Köpte den för 599kr, säljer den nu för 250kr.

 

 

 

Det kommer mer grejer, ska bara rensa vidare, ENJOY så länge & FRÅGA OM NI HAR FRÅGOR!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback