Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig

2011-02-12 @ 18:16:00
Den här fina tunikan hade jag på mig idag. Dock är kortet taget i somras, men jag orkade inte ta ett nytt kort idag och sen lägga in de på datan för att sen ladda upp de här i bloggen. De kändes lite waist of time när jag liksom har en bild på tunikan redan =) Tyck att jag är lat, tyck de ni, men jag tror ni hade gjort samma sak.
Tunikan är iallafall från Cubus, köpt i somras på rea faktiskt, och jag trivs jätte bra i den. Den går nedanför rumpan precis, och så har den en fin bred spetskant längst ner. Super fin att ha till ett par tights och en kofta över. Jag har ven en i ljuslila, ME LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback