Dag 3 – Min favorit årstid och varför

2011-02-05 @ 16:28:52
Hej alla glada!
Sitter hemma och är vinterkräksjuk =( Skulle ha börjat jobba igår efter att ha haft en veckas ledigt, men i torsdags började jag spy, och det slutade med att jag spydde hela natten, 9 gånger! Det var VÄLDIGT länge sen jag var magsjuk, flera flera år sen. Jag är sällan sjuk, men jag börjar väl också bli gammal och får sämre immunförsvar =) Hehe, Ta inte illa upp MAMMA!
Jag är iallafall helt slut i min kropp, och ska tillbringa den här helgen åt att sitta framför våran nya tv och vila mig. Och ja, tro det eller ej, men IDAG åkte tjock tv:n ut och in kom den nya platt tv:n. Jag tyckte att det var på tiden.

Ikväll är det melodifestivalen för första gången för i år, och det är bara en enda artist som jag känner igen som skall medverka, Så det ska bli väldigt spännande att de vilka de andra är. =)

Här kommer iallafall dagens listainlägg också för er som är nyfikna.


Dag 3 – Min favorit årstid och varför


Min absoluta favoritårstid är sommaren. Visst, jag gillar de andra årstiderna också, men just sommaren är bäst. Man är inte lika trött och seg som man är under vinterhalvåret, man kan bada och sola, ha mysiga grillkvällar, tälta och framförallt, så slipper man klä på sig alla dessa vinterkläder!
Här är en bild på mig och Martin, den dagen vi firade 1 år tillsammans, 2009.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback