Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

2011-02-06 @ 21:25:02
Hej alla nära och kära.

Hoppas att ni har hållit er friska från denna hemska vinterkräksjukan.
Jag har inte fått i mig nästan någon mat alls, sen i torsdags/onsdags. Och när jag väl försöker få i mig något litet så får jag kramper i magen. Det känns inte sådär jätte roligt =(
Tvingade i mig pyttelite grillad kyckling och potatissallad förut idag, men de var ingen höjdare, så jag ska försöka få i mig några lättsaltade chips och cola snart, för de har mamma sagt åt mig att äta.

Här kommer dagens inlägg från listan:

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Hm .. De här blir lite svårt! Jag har väligt mycket saker som jag vill göra här i livet, och det är en salig blandning

Min största dröm här i livet är att en dag få bli barnmorska, för de har jag velat bli sen jag var 3 år. Jag var en liten bit på vägen när jag började sjuksköterskeutbildningen för 1 år sedan, men eftersom jag hoppade av så får det bli när jag känner mig redo helt enkelt. Jag har ju hela livet på mig, och visst känns de lite surt nu i efterhand att jag hoppade av, men jag ångrar faktiskt inte ett dugg att jag började jobba istället. Jag har världens bästa jobb som jag trivs superbra med, så min fortsatta utbildning får komma när de kommer och när jag känner mig redo på riktigt. Och när den dagen väl kommer så har min kära mamma lovat att jag ska få en fin present, och de ser jag fram emot ;-)

När jag ändå är inne på jobbdrömmar så finns de en del andra saker jag också skulle vilja jobba med i framtiden. Polis, Brandman, Ambulanssjuksköterska, Barnsjuksköterska, Akutsjuksköterska, Frisör, Massör ... Listan kan göras lång, men som ni ser så är det mest yrken inom Sjukvård, Polis & Brandman. You Know, 112!
Jag gillar när det händer saker hela tiden och jag gillar när det är varierande. Att sitta på ett kontor eller sitta framför en dator är verkligen inte min grej, BIG NO NO!

Det största målet jag har i livet är att få bygga mitt eget hus tillsammans med Martin. Jag vill även ha 3-4 barn,
(ibland vill jag ha 10 men de får jag inte för Martin, hehe) och sen vill jag såklart gifta mig.
Jag vill även resa någonstans när Martin gått klart sin utbildning och vart det blir har jag ingen aning om. Även här kan listan göras lång, men ett ställe jag alltid sagt att jag vill till är Madagaskar =) Jag vet inte om det har med filmen Madagaskar att göra, men jag tycker att de verkar häftigt där.
Är det någon som är sugen på en lista till ställen jag vill åka till och varför så skriver jag gärna en, så säg till i så fall =)

En önskning som jag har och som säkert många av er andra också har, är såklart att vinna stort och bli rik och de kan man ju fortsätta att drömma om.
En sista önsnking är att jag någon gång får återförenas med min Ängel, min Pappa. Jag saknar dig oerhört mycket och det finns inte ord att beskriva hur mycket det skulle betyda om jag fick träffa dig igen.

Sen vill jag såklart att det ska gå bra för alla i min omgivning, med allt som hör livet till.
All kärlek till er, ni vet vilka ni är ♥

Ha en fortsatt trevlig söndag, Kram från mig! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback