Dag 6 – Typ av killar jag faller för

2011-02-08 @ 23:30:00
Jag säger bara, MARTIN!
Han är det levande beviset på vilken slags kille jag har fallit för. För mig har han allt och lite till och är den bästa killen jag kan tänka mig. Jag vill inte ha någon annan!
Jag tycker inte att det är en speciell typ av killar jag faller för, faller man för någon så gör man, Och den 10juni 2008 föll jag för Martin.
Det som är allra viktigast för att jag ska falla för en kille är ABSOLUT personligheten. Och visst, första gången man ses så spelar ju utseendet också in såklart, men personligheten är allra viktigast, och de hade han, min Martin, min underbara och jätteälskade sambo. Han är det bästa i mitt liv.
I sommar har vi varit ett par i 3 år, mitt längsta förhållande någonsin och jag hoppas innerligt att vi ska få spendera resten av vårat liv tillsammans.


Martin, Jag Älskar DIG ♥ Utan dig, inget mig!





















































Kommentarer
Postat av: Kristin!

Hejsan! Örebros främsta bloggerska kikar in och ger dig en topp reklam för min blogg, kika in hos mig om du gillar allt som har med vardagen att göra, kläder mode smink hår löshår musiktips o även hur det är att vara tillsammans med en känd rappare, elov från elov&beny! Kika in hos mig! KRAM!

2011-02-13 @ 15:38:58
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback