Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

2011-02-09 @ 12:47:00
En miljon, de är ju rätt mycket pengar, men ändå inte. De beror helt och hållet på vad man vill göra med dom. Vill man till exempel köpa en schysst lägenhet så får man räkna med att den kostar över miljonen. Men vill man resa eller shoppa så räcker pengarna väldigt långt.

Skulle jag få en miljon nu, just idag så skulle jag investera nästan alla dom pengarna i någon lägenhet i Nynäshamn, och under tiden vi bor här i Jönköping så skulle jag hyra ut den och tjäna pengar på den och sen när vi är klara här så skulle jag antingen tagit den lägenheten för att bo i, beroende på hur den såg ut och så, eller så skulle jag sälja den och sen köpa något finare till oss. Jag skulle även investera lite av pengarna i att renovera och inreda exakt så som jag vill ha de, för jag älskar ju att inreda =)

Jag skulle även ge en rejäl slant till min älskade mamma och mina syskon.
Jag skulle förnya min garderob (inte för att de behövs, men ändå)  =D.
Jag skulle tagit körkort och köpt mig en fräääään bil.
Och sen skulle jag även ha köpt mig en bra systemkamera eftersom jag gillar att fota.

Och nu när jag tänker efter så skulle jag även bokat en resa till mig och Martin till USA för att hälsa på min älskade lillasyster. Undra när den här dagen kommer ske? ;-) hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback