Vad har hänt med melodifestivalen?!

2011-02-06 @ 00:54:39
Go kväll

Kände att jag behövde skriva av mig lite efter att ha sett dagens, eller rättare sagt gårdagens avsnitt av melodifestivalen. (klockan är 00:55)
VAD HAR HÄNT? Är det bara jag som tycker att låtarna är ett skämt?
Jag hade två favoriter igår, och dom håller jag för mig själv, men resten då? Vad är det för skräp musik?!
Vad jag minns så var Dilba hyffsat bra när jag var liten och brukade lyssna på henne? =/ Nu stod hon mest stel som en pinne i sjukt fula kläder och mimade till låten, Eller det är vad jag tror att hon gjorde iaf, för hon rörde inte särskilt mycket på läpparna.

Och dom där cupcakes älskande färgglada tjejerna som sjöng Oh my god, Jag kunde inte göra mer än att skratta pch säga OH MY GOD! Disney Channel är rätta forumet för dom!

Jag hoppas i varje fall på bättre nästa vecka, annars ska jag bojkotta melodifestivalen hedanefter.

Nu ska jag hoppa i säng, mår inte sådär jäkla bra. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback